5.6.12

1 blouse 5 garments...

Yes!! Im wearing a blouse as skirt but it could also be worn in 3 more ways... watch the video on  youtube or at the end of the post... can you imagine what else could be this shirt? Another good thing about this shirt is that leopard for me is a "neutral" goes with everything!! 

Remember that SHOW ME THE LOOK lace edition is open... send your pictures wearing lace, crochet or macramé during June :) we want to see how you wear it, share your style with us.

Leg bruisings courtesy of my dogs/ Moretones en las piernas cortesía de mis perros




Chicwish Sunglasses
Lavish Alice Tropical Shirt
Bershka shirt as skirt 
Blanco studs bag 
DIY sandals

Si !! Hoy llevo una blusa de falda, pero lo genial es que también vale para otras 3 cosas... mira el video en youtube  o al final del post... se imaginan cuales son esas otras 3 opciones? se les ocurre alguna otra forma de llevarla? Además para mi el print de leopardo es un "neutro" que pega con todo.

Por cierto les recuerdo que la 3 edición de SHOW ME THE LOOK va de encaje, crochet o macramé y me gustaría que mandaran sus fotos y compartan su estilo con nosotros!! 

Besos y hasta mañana.... me voy a pasear a los perros :D
Aminta

17 comentarios:

Content Director - Strong Female Leaders dijo...

Interesting way to wear a blouse (or skirt). Good one!
Seattle Beauty Fashion Blog

Superblondeep dijo...

vaya versatilidad hija! me ha encantado! xoxoxo

Unknown dijo...

Beautiful sense of style and lovely blog! Would you like to follow each other?

Unknown dijo...

Aww! So cute!! :) Love that blouse and your ideas are great! Have you seen my new video??

fashionqueen294.blogspot.com

Mariana Glez dijo...

Que linda mi Aminta,la falda es muy hermosa,el corte me gusto mucho...
Cuidado con tus perros jejeje.
<3 El post pasado me gusto mucho por los caballos.
Un abrazo enorme de un fan de México.

Raquel dijo...

Me encanta! buenísimo!
bsos
Raquel

Geraldyne dijo...

Me encanto el video! jamas se me hubieran ocurrido tantos usos, gracias por el tip y ademas de cualquier forma se ve increible! ya quiero ver como seria para hacerlo pantalones cortos :)

adireg dijo...

still love your style

sissuka dijo...

Hola guapa¡¡¡

Que buena idea usar la camisa para más cosas¡¡¡

Queda genial como falda.

Muackssss

Vanessa, Take only Memories dijo...

What a great idea! Very cool!

Hang T. Tran dijo...

very very creative Aminta! I'll try them all tonight with my hubby's shirt. You look gorgeous as ever!
xxx
Hang

Anónimo dijo...

Fantastic photos! love the look!

http://themadcreationist.blogspot.it/

Kisses from Italy

Giuseppe

Chila dijo...

Menuda locura de look!!!!! me encanta lo de la camisa, lo habia visto antes y me parece totalmente geniaL!

Crímenes de la Moda dijo...

siempre tan divertida Aminta!!

Hannah Wilkinson dijo...

Gorgeous outfit! And funny and lovely photographs, I love how you edit them!
dimplesdiaries
x

my thrifty closet dijo...

Very creative Aminta. I like the leopard print. Fabulous mix of print too...florals and leopard print...how clever!
Mongs
mythriftycloset.blogspot.com

Ro dijo...

Muy bueno el video y útil!
Tienes una voz tan dulce... no me la esperaba para nada así! jajaja (:
Un beso!!