23.3.12

Keep your boots out!

Spring is here... and we are ready for floral prints, shorts and dresses... but keep the boots out! I totally like how they look, here are some ideas from my favorite blogger friends that you could try. 

I picked some boots from Brantano and some of these are actually on sale!! It´s good time now to invest in a good pair of boots  :D 

Ah! Im the Cover Girl of Mode Republic this week :) Im so happy ... in the picture Im wearing my silver cowboy boots and a vintage dress + skirt on top.

Have a wonderful weekend, 


Cover via Mode Republic shoes via Brantano

Picture via Wunderlust

Picture via StyleMarmalade

Image via Autilia 

Doctor martens source 1.here, 2.here and 3. here

Boots via Brantano  1. here and 2. here


Llego la primavera... que ganas de estampados de flores, shorts y vestidos cortos.... pero no guarden las botas!! Me encanta como quedan, aqui les comparto algunos looks de mis amigas bloggers que podrían servirles de inspiración.

Seleccione algunos modelos de la tienda online Brantano que por cierto tienen descuentos en muchas botas, así que podríamos aprovechar e invertir en un par al que podamos sacarle mucho partido. 

Ah! Poer cierto soy la portada de Mode Republic esta semana :) Que ilusión ... en la foto llevo mis botas camperas versión metalizada DIY, un vestido vintage con una falda por encima.

Feliz fin de semana a todos <3 !
Aminta

11 comentarios:

Unknown dijo...

Las botas de floral print son ideales!!!

http://theposhstyle.blogspot.com.es/

xx

Unknown dijo...

Love these boots!! I can't wait to purchase a pair of Dr.Martens and Jeffrey Campbells!

fashionqueen294.blogspot.com

Style With K dijo...

I like this post!
so fun!


kisses from La Mode En Rose = )

B.A.D dijo...

I love the flowery Doc. Martens:D

CUP OF COUPLE dijo...

que guay, son chulisimas!

G

Marina Cuerda dijo...

Me encanta que pongas otras bloggers también porque me acabas de descubrir un par nuevos que me han molado un huevo.
Por cierto la portada chulísima :)
Un besito desde

http://reallylowcost.blogspot.com

Unknown dijo...

Yo no dejo de ponerme las botas hasta julio casi!!! XD
Ahhh Me encanta Autilia!!!
AnieB
http://lahabitaciondelaspequenascosas.blogspot.com.es/

EmerJa dijo...

Pero cuántas botas chulas!! Y que guai lo de la portada:) Me encanta!

www.emejadesign.com

Lynn / Melancora dijo...

Las Doctor Martens a florecitas como me gustan!

Unknown dijo...

oh yay thank you for featuring me...this is a great post and that mode republic image is soooooo divine xxx one of my all time favourites

Raquel dijo...

Estás en todas chicas! pero k mona sales ahí en la portada! cualquier día te vemos en la VOGUE!
Bsos
Raquel