5.10.11

Capiusa !!


I got an email yesterday from La Capiusa magazine with this awesome interview, 5 pages about me and my little story...with exclusive images for this project. I hope you like it <3 

I will be posting very soon the images from my first day at Castilla and Leon fashion week, backstage , my outfit and more... stay tuned!! If you want to follow it live from the runway join me at twitter @amintasfashion.

My friend Simona is hosting a great giveaway!! Have a loook there are few things to choose.




Ayer recibi un correo de la revista Capisa con esta estupenda entrevista, 5 paginas sobre mí y mi pequeña  historia con imagenes exclusivas para este proyecto. Espero que les guste <3 

En breve publicare un post sobre la primera jornada de la semana de la moda de Castilla y Leon, backstage, el look que elegí y más!! No se lo pierdan en directo víá twitter @amintasfashion.

Mi amiga Simona esta de sorteo hay varias cosas para elegir!!


BLOGLOVIN    FACEBOOK   TWITTER   TUMBLR

5 comentarios:

Raquel dijo...

Guau! estás hecha un crack!!
bsos
raquel

R A dijo...

wow, this is so amazing, congrats<3

Pisapisuerga dijo...

preciosa la primera foto!! preciosa.

beso
http://pisapisuerga.blogspot.com

damar rivillo dijo...

woao Aminga que genial esta la revista, y las fotos ni se digan... eres digna de admiración, el cielo es el limite y tu lo compruebas... mucho exito, abrazos...

Cocopaiz dijo...

Aalaaa felices de leerte, de verte, genial mi colorida TE AMO!