14.11.10

Little jungle!!






I had this blazer in wardrobe for long time, it was a gift from my mom but was trying to create an outfit with this as it is oversized so here you have it.  I didn´t tell you before how much I like animal prints... I feel attracted to it very much. Ah! Im also fan of my heart glasses i bought in a market close to my flat. 

Tenía esta chaqueta guardada en mi armario, fue un regalo de mi madre, pero no encontraba la forma de combinarlo ya que me queda un poco grande, asi que aqui tienen el resultado. No les había contado lo mucho que me gustan los estampados de animales, la verdad me siento muy atraída cuando les veo. Ah! También soy fan de mis gafas de corazón que compre cerca de casa :) 

Blazer: United Colors of Benetton / top:zara / skirt : area code  / belt and pin: todo moda

No hay comentarios: